Sitem yapım aşamasnda

arkdşlar sitem yapım aşamasndadır (:

Site Hakkında

Merhaba!!! Ben stardolldan sema_16. Bu da benim blogum bu blogu Ağustos 2009 da açtım. Amacım stardollun bilinmeyenlerini ve bedavalarını sizinle paylaşmak. Size en iyi blogu sunabilmek için gerçekten çok çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.

Littlest Pet Shop Bedavaları


Arkadaşlar bu bedavalar için bir internet sayfası açın. Açtığınız sayfada araçlara oradan internet seçeneklerine tıklayın. Bağlantılar sekmesine daha sonra yerel ağ ayarlarına tıklayın. Proxy sunucu bölümündeki kutucuğu işaretleyip adrese 87.213.51.211 b. noktasına 3128 yazın. Tamama ve yeniden tamama tıklayın. Daha sonrawww.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=1561100 adresine gidin. Üyelik girişi yapın ve clübe üye olun. Yalnız işiniz bittikten sonra araçlara internet seçeneklerine bağlantılar sekmesine ve yerel ağ ayarlarına tıklayıp o kutucuğa yeniden tıklayıp bu özelliği kapayın. Yoksa bilgisayarınız çok yavaş ilerler. Kulüpteki üye sayısı 800 olunca tişört 2000 olunca şapka 5000 olunca çanta ve 8000 olunca elbise gelecek. Şu an üye sayısı 3500 yani şapka ve tişörtü kaçırdık ama çanta ve elbiseyi alabileceğiz.

1 yorum:

  1. Adsız dedi ki...
     

    cnm ben stardolldayım
    stardollda adım evrem
    sana şifremi versem bunu birde
    başka bazı kıyafetleri bana alır mısın lütfen ziyaretçi defterime yazar mısın karşılığında kulübüne 7 üye bulurum

Yorum Gönder



 
Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates