Sitem yapım aşamasnda

arkdşlar sitem yapım aşamasndadır (:

Site Hakkında

Merhaba!!! Ben stardolldan sema_16. Bu da benim blogum bu blogu Ağustos 2009 da açtım. Amacım stardollun bilinmeyenlerini ve bedavalarını sizinle paylaşmak. Size en iyi blogu sunabilmek için gerçekten çok çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.

Bedava Alexander McQueen Elbisesi

Bu bedava elbise için http://www.easyresearch.se/s.asp?WID=779162&Pwd=82595474&key=50558,4 adresine gidin ve soruları cevaplandırın. İngilizceniz yoksa sallaya sallaya ilerlerin. 37 adet soru var yani yapması biraz sabır istiyor. Son soruda yani 37. soruda kutucuğun içine kullanıcı adınızı tam ve doğru bir şekilde yazın yoksa bedava suitinize gelmez. YALNIZ BEDAVA 1-2 GÜN SONRA GELECEK. BEN DE BU BEDAVAYI YAPTIM AMA DAHA GELMEDİ. YANİ 1-2 GÜN BEKLEMENİZ GEREKİYOR.

0 yorum:

Yorum Gönder



 
Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates